sobota, 28 października 2023

Wiesz

Kiedy mnie zostawiłaś
Odczułem ulgę
Trwało to
Może kwadrans
Nie żartuję

Jeszcze tego samego wieczora
Nadleciała chmara czarnych ptaków
Krążyły wokół mojej głowy kracząc:
A pamiętasz?! A pamiętasz?!

Codzienne krojenie chleba
Stało się torturą
Bo pamiętałem

Nie chciałem zapomnieć
Chociaż bardzo chciałem
Czy to nie dziwne?

Trzymałem się kurczowo
Strzępów twojej osobowości
Słuchałem płyt
Za którymi kiedyś nie przepadałem
A o których ty sama
Już pewnie nie pamiętasz

Krzysztoń Voo Voo Daab Jakubowicz
Wbijałem w siebie gwoździe
I dziwiłem się
Skąd we mnie jeszcze tyle krwi

Minęły lata
Dużo lat
To już idzie w dziesiątki
Zbyt mało
Aby móc z tobą 
Wreszcie obojętnie porozmawiać
Na przykład o pogodzie


28.10.2023

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bierz tego do siebie

Piszę o tobie z przyzwyczajenia Wygodny temat Do ćwiczeń stylistycznych Jestem już nieźle wytrenowany Umiem zarówno ubrać cię w blask ks...