wtorek, 19 grudnia 2023

Koniec tej błazenady

ttps://okis.pl/miesiecznik-odra/pocztowki-literackie/pocztowki-literackie-km-grudzien-2023/


Michał 2. Rzeczy, które akceptuję, które są „na poziomie”, nie wymagają już komentarza czy rad, wielu innych, słabszych, czeka w kolejce na to. Ale spojrzałem raz jeszcze,

skoro pan o to prosi. Pan jesteś emocjonalista, wzruszeniowiec, jedzie na jednej nucie,

w przyszłości powinno się coś „zadziać” w kwestii większej intelektualizacji, szerszego spojrzenia, wzbogacenia ujęć sytuacji, spraw, problemów; i jakiejś pogłębionej pracy nad formą, bo tyle jest „foremek”, proszę je po swojemu wykorzystywać. Może to poruszy sfery, które czekają na poruszenie, potencjalnie tkwią, i wypłynie coś nowego, dodatkowego. Ale proszę pamiętać, pan już „swoje” osiągnął.

KM



Trudno mi się z powyższym nie zgodzić. Dlatego napisałem maila:

Witam Panie Karolu

Dziś patrzę - recenzje grudniowe. Michał 2 idealnie pasuje do mnie. Tzn. Pana opinia na temat tego autora. Więc to raczej o mnie. To teraz nie wiem, wysłać Panu ten pakiet, czy sobie odpuszczamy? Mam równie krytyczne podejście do własnego pisania, więc może to miejsce na lutowe prezentacje zostawi Pan komuś po prostu lepszemu? Czekam na Pana zdanie w tej kwestii.

Serdecznie pozdrawiam
Michał Piechutowski


Dnia 12 listopada 2023 17:26 Karol Maliszewski napisał(a):
o, to świetnie,
zatem rezerwuję Panu miejsce
w lutowych prezentacjach pocztówkowych

serdecznie!
km odra


I to będzie koniec mojego publikowania. Będę sobie bazgrał na blogu. Rzeczywiście więcej już nie osiągnę. Mam serdecznie dość. Nie rozwijam się. Nie potrafię. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bierz tego do siebie

Piszę o tobie z przyzwyczajenia Wygodny temat Do ćwiczeń stylistycznych Jestem już nieźle wytrenowany Umiem zarówno ubrać cię w blask ks...