sobota, 20 lipca 2024

Epigońska piosenka

Napotkany po latach idol z lat młodości
Chciał mi dać autograf
Powiedziałem nie nie mój dawny idolu
Dla mnie mój dawny idol już nie jest żadnym idolem
Z prostytutkami nie rozmawiam

Napotkana na fejsbóku dawna wielka miłość
Nie chciała mnie przyjąć do grona znajomych
Pomyślałem tak tak ukochana
A przecież zaraz po rozstaniu 
Powiedziałaś zostańmy przyjaciółmi

Tak się już dzieje tak się porobiło
Że wszystko z czasem przynosi rozczarowanie
Tak już widocznie musi być
I nic się na to nie poradzi
Choć początku zawsze jest pięknie

Rozcięliście mi nożem powieki
Rozcięliście mi nożem powieki
Rozcięliście mi nożem powieki
I teraz widzę was bardzo wyraźnie


20.07.2024

https://youtu.be/uR6pPYgODxc?si=qdwYFCKaOW3OoMAb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Taki sobie robię prezent na imieniny