środa, 12 czerwca 2024

gorzkie żale

wiesz o mnie wszystko
ale muszę ci to wreszcie
wykrzyczeć w twarz
jestem na ciebie wściekły
tyle słyszałam o twojej wszechmocy
a jakoś mnie ona omija
musisz mnie bardzo kochać
skoro tak mnie gnębisz

czy naprawdę test siedmiu demonów
jest dla mnie niezbędny
skoro za każdym razem oblewam
czy nie widzisz że każdy kolejny upadek
twarzą w doskonale znany mi gnój
działa coraz bardziej zniechęcająco
może pora dostosować środki wychowacze
do konkretnego przypadku
a nie działać według sztywnego schematu

czy tak trudno jest ci przeprowadzić
lobotomię i wyciąć ją z mojej głowy
dlaczego to zawsze musi wracać
wpędzać mnie w poczucie winy
odbierać radość życia i sprawiać ból
a w dodatku kazać roić o pojednaniu
naprawdę życzysz mi schizofrenii

dlaczego twoi robotnicy ciągle mówią
o potrzebie bezustannego wychwalania twoich osób 
jednocześnie deprecjonując moją
na co ci te hołdy składane bez miłości
jak narcystycznemu tyranowi korei północnej

wiesz o mnie wszystko
a ja mam rozdźwięk
między teorią a faktami
zrób coś z tym wreszcie


12.06.2024

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fejsbók

Wypłynąłem na fejsbóka przestwór oceanu Kostki okręcają mi rolki debilnych filmików Z dogranym w tle śmiechem Przy których stare sitcomy ...