wtorek, 25 czerwca 2024

Dzień Ojca

Wiesz
Ojcem się jest
Na dobre i na złe

Nawet jeśli burze podmyły fundamenty
Dziecięcej pewności świata
I chwiejesz się stojąc w rozkroku
W rwącym natłoku rozterek
Nie wiedząc na który kamień wskoczyć
Lub grzęźniesz w lepkim błocie
Udającym podstępnie litą skałę

Ja jestem tu
By podać Ci rękę

Nie przeżyję Twojego życia
Więc nie mam prawa Ci go układać
Według mojego autorskiego wzoru
Bo nie ja decyduję o Twoim powołaniu

Nie wszystkie wybory będę pochwalać
Nie każdy rozumieć
Ważne by były z serca a nie na przekór
Bo można pomylić bycie sobą
Z okłamywaniem siebie
A to nikomu nie dało szczęścia

Kocham Cię moje Dziecko


25.06.2024

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Porządek musi być

Wszystko jest jak być powinno Poukładane na swoich miejscach Dyplomy na ścianach Puchary w gablocie Tytuły przed nazwiskiem Stare listy w pi...