sobota, 22 czerwca 2024

Nie miałem pojęcia

Nic nie wiedziałem
A w przeddzień moich urodzin
Odeszła Melanie Safka
Dziewczyna z gitarą

Obeszło mnie to
Chociaż nienawidzę hippisów
Poznałem jej głos 
Gdy miałem osiemnaście lat

Nie rozumiałem wtedy
O czym śpiewała
Ale na tym polega sztuka
Że serce dziwnie drżało

Trafiła na dobrego mężczyznę
Zadbał o nią i został jej mężem
Dzięki temu przetrwała Woodstock
I urodziła trójkę dzieci

Grała z wielkimi znała wielkich
Gdy oni się staczali
Ona pozostała na uboczu
A raczej zajęła się rodziną

Na zawsze zostanie we mnie
Z romantyczną lekką chrypką
I cudownym uśmiechem
Melanie - dziękuję że byłaś


22.06.2024

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Porządek musi być

Wszystko jest jak być powinno Poukładane na swoich miejscach Dyplomy na ścianach Puchary w gablocie Tytuły przed nazwiskiem Stare listy w pi...